FAQ
Obok każdego produktu podana jest informacja o jego dostępności. W razie braku towaru pojawi się odpowiedni komunikat “Chwilowy brak towaru”. W wyjątkowych sytuacjach liczba ta może być nieaktualna, dlatego zawsze można do nas napisać adres sklep@draca.pl.
Aktualnie nie można kupić bonów podarunkowych w naszym sklepie. Pracujemy jednak nad nimi 🙂
Aby wymienić produkt zakupiony na stronie DRACA.pl, należy zgłosić nam ten fakt w wiadomości e-mail przesłanej na adres sklep@draca.pl. Można tego dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt, który ma zostać wymieniony nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Zamówienia
Aby złożyć zamówienie na stronie DRACA.pl należy wybrać produkt i dodać go do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”. Następnie można kontynuować zakupy lub zapłacić za wybrany produkt. W drugim przypadku zamykamy koszyk przyciskiem „Zamówienie”. W karcie, która się wyświetla, należy wpisać swoje dane, adres wysyłki oraz opcjonalne uwagi do zamówienia. Należy także wybrać metodę dostawy. Po wpisaniu wszystkich danych należy zaakceptować REGULAMIN sklepu oraz nacisnąć przycisk „Zamawiam i płacę”, który przekierowuje na stronę płatności. W tym miejscu należy wybrać metodę płatności – strona przekieruje na stronę banku lub umożliwi wpisanie kodu BLIK lub danych karty płatniczej. Po dokonaniu zapłaty zamówienie zostaje uznane za przyjęte.
Nowe zamówienie – złożyłeś zamówienie w naszym sklepie
Zamówienie anulowane – zrezygnowałeś z zamówienia i poinformowałeś nas o tym
Zamówienie w trakcie realizacji – kompletujemy Twoje zamówienie i wysyłamy je do Ciebie
Zrealizowane zamówienie – paczka od nas jest już u Ciebie
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), jak najszybciej skontaktuj się z nami mailowo: sklep@draca.pl
W celu anulowania błędnego zamówienia, napisz do nas mail na adres: sklep@draca.pl.
Tak, oczywiście. Produkty zakupione w naszym sklepie są zapakowane w eleganckie, ozdobne i ekologiczne pudełka.
Tak, nasze produkty wysyłamy do wszystkich państw Unii Europejskiej.
Kody rabatowe to specjalne zniżki, oferowane w czasie trwania promocji. Aby z nich skorzystać, należy wpisać odpowiedni ciąg znaków w dedykowanym do tego polu w zakładce “Koszyk”. Spowoduje to obniżenie wartości zamówienia.
Płatności
Umożliwiamy płatność przez platformę Przelewy24 oraz PayPal. Za pośrednictwem Przelewy24 można zapłacić następującymi metodami: BLIK, przelewy online oraz kartami płatniczymi Mastercard i Visa.
Oczywiście, otrzymanie faktury VAT jest możliwe. Poprosimy o informację o chęci otrzymania dokumentu w uwagach do zamówienia.
Wysyłka i zwroty
Cena przesyłki jest zależna od wybranej metody dostawy. Cennik można znaleźć w zakładce DOSTAWA I ZWROTY.
Niestety obecnie nie umożliwiamy odbioru osobistego. Jednak nasze produkty można zamówić przez InPost (paczkomaty oraz kurier) oraz następujące firmy kurierskie: DHL, DPD oraz FedEx.
W wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę. O wysłaniu zamówienia informujemy też w osobnym mailu.
Stan realizacji zamówienia można śledzić na karcie swojego konta na stronie DRACA.pl. O wysłaniu zamówienia informujemy też w osobnym mailu.
Czas oczekiwania na zamówienie wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
W celu dokonania reklamacji zakupionego produktu należy napisać na adres mailowy sklep@draca.pl z podaniem przyczyny reklamacji oraz – ewentualnie – zdjęciem uszkodzonego produktu.
Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, istnieje możliwość zwrócenia zakupionego w sklepie internetowym produktu bez podania przyczyny. Zakupiony produkt nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Więcej informacji w zakładce DOSTAWA I ZWROTY.